W dzisiejszej dobie przedsiębiorcy potrzebują ludzi samodzielnych, zaangażowanych, odpowiedzialnych, szybko uczących się. Potrzebują partnerów w budowaniu biznes lub realizowaniu społecznego dzieła. Niestety często zarządzają współpracownikami tak, jakby mieli do czynienia z krnąbrnymi dziećmi niezdolnymi do podejmowania decyzji na bazie szerszego zrozumienia sytuacji.
W programie konwersatorium:
Podzielimy się przemyśleniami i praktyczną wiedzą na temat tego, jaki sposób sprawowania funkcji liderskich sprzyja budowaniu poczucia sensu pracy wśród współpracowników. Jak to poczucie można tworzyć na co dzień, a jak w szczególnych warunkach zmian?
Zastanowimy się nad związkiem pomiędzy inteligencją emocjonalną a zdolnością do świadomego budowania zdrowego i skutecznego środowiska pracy. Środowiska działania wspólnoty zadaniowej.
Zaprezentujemy model U!Lidera, który powstał właśnie w wyniku pracy z przywódcami nad zidentyfikowaniem elementów kluczowych dla budowania poczuciem sensu w pracy. Dostarcza on wielu praktycznych wskazówek dla osób zarządzających w firmach i organizacjach pozarządowych.